• 1meisje-met-rug-tegen-bed.jpg
  • 2vader-geeft-zoon-schouderklopje.jpg
  • 3jongen-met-hoofd-in-handen.jpg
  • bergbeklimmer-reikt-hand.jpg
  • helpende-hand.jpg
  • meisje-met-hand-voor-hoofd.jpg
  • meisje-met-hoofd-op-knien.jpg
  • meisje-tegen-muur-kijkt-opzij.jpg
  • schreeuwende-man.jpg
  • stop-op-hand.jpg

Begeleiders

Maak kennis met de begeleiders van Mindequipment.

Jovo Cockalo
Mijn naam is Jovo en ik ben de initiatiefnemer en oprichter van Mindequipment.

'Als je een iemand met een hulpvraag een helpende hand toesteekt, zal hij/zij door het aanleren van gedragsalternatieven weerbaarder worden en is gedragsverandering altijd mogelijk.' Deze overtuiging is gebaseerd op jarenlange ervaring in het begeleiden van jongeren en hun opvoeders, docenten en begeleiders in mijn trainingscentrum, het onderwijs en bij justitie.

Met het multidisciplinaire team zoek ik steeds weer, met alle betrokkenen, vol vertrouwen naar een 'op maat' gesneden aanbod.

  jovo cockalo

BEGELEIDERS

   
 

Lieke Scheepers
Ik ben Lieke en afgestudeerd SPH’er en Autismespecialist (Master SEN), geregistreerd SKJ’er en tevens contextueel beeldtaal professional.
Mijn werkervaring omvat zowel de klinische behandeling, dagbehandeling als ambulante hulpverlening. De doelgroepen waarmee ik werk/ heb gewerkt zijn zowel kinderen, adolescenten als volwassenen. Ik kijk graag systemisch mee wanneer er hulpvragen liggen binnen gezinnen en heb de VIPP -SD gevolgd (Video- feedback Intervention to promote Positieve Parenting and Sensitive Discipline, evidence based). Daarbij geef ik workshops en cursussen aan mede hulpverleners/ docenten.

Mijn manier van zijn in mijn werk omschrijf ik als: ‘Open, eerlijk en vriendelijk, betrokken, met humor en echt’.

‘Samen op pad gaan en een andere manier leren waar hij/zij de rest van zijn/haar leven iets aan heeft, maakt mij blij en geeft me voldoening’.

  foto lieke 002

Laurens Vissers
Hoi mijn naam is Laurens en ik ben afgestudeerd als sociaal pedagogisch hulpverlener. Ik heb  ruime werkervaring in het samenwerken met mensen die een persoonlijkheid- en/of psychiatrische stoornis en vaak een verslavingsachtergrond hebben. Dit heb ik gedaan binnen de justitiële, forensische en ambulante sector.

Op het moment werk ik 4 jaar als zzp’er binnen Mindequipment om kinderen en jongeren te ondersteunen en begeleiden in het vergroten van hun zelfvertrouwen en weerbaarheid.

Vertrouwen, veiligheid, eerlijkheid, rechtvaardigheid, loyaal, motivatie, sportiviteit en duidelijkheid staan voor de fundering van mijn begeleiding. Met deze visie begeleid ik kinderen en jongeren om ze bewust te laten worden van hun eigen krachten en kansen waardoor ze zich beter kunnen ontwikkelen en zo met plezier in het leven komen te staan.

Daarnaast heb ik diverse trainingen gevolgd zoals suïcide preventie, conflicthantering en weerbaarheid en ben ik mBIT coach (multiple Brain Integrate Techniques).

  laurens 002

Evie Kox
Mijn naam is Evie en ben als psychomotorisch therapeut verbonden aan Mindequipment. Mijn kracht is om kinderen en jongeren uit hun schulp te laten komen waardoor ze met meer zelfvertrouwen door het leven gaan. Als begeleider ben ik betrokken, speels en heb een goed luisterend oor.

  Foto Evie 3

Diana Oetelaar
Ik ben Diana, getrouwd en heb 3 kinderen. Ik werk bij Mindequipment als begeleider omdat ik het leuk vind om kinderen/mensen te helpen. Ik zie dat kinderen persoonlijke groei doormaken en dat ze gelukkiger de deur uitgaan. Dat geeft veel voldoening. Ze krijgen inzicht bij mij en ik vind het leuk om de kinderen hun kwaliteiten in te laten zien.

Ik ben een positief persoon en word er blij van de persoon in zijn/haar eigen kracht te zetten. Mindequipment heeft een leuk team met gedreven professionals.

Het concept spreekt me erg aan. De combinatie tussen individueel en sport zorgt ervoor dat je lichamelijk en mentaal krachtiger wordt.

  foto diana 002

Youssef el Maymouni
Mijn naam is Youssef, afgestudeerd als Social Worker met als profiel Jeugd. Ik vind de bijdrage die je kunt leveren als professional aan jongeren van onschatbare waarde. Het is mooi om gedragsveranderingen te zien bij jeugd, wanneer ze de juiste begeleiding krijgen. Belangrijk is om je te realiseren dat ieder kind anders is, maar dat uiteindelijk ieder kind hetzelfde wilt. Met dit uitgangspunt bied ik als persoonlijk begeleider kinderen en jongeren maatwerk binnen Mindequipment, waarbij ze handvatten aangereikt krijgen om positief gedrag te ontwikkelen.

Verder heb ik jarenlang gewerkt als jongerenwerker, waarbij talentontwikkeling en begrip voor jongeren erg belangrijk is. Tevens heb ik de training  ‘Docent Rots & Water’ bij het Gadaku Instituut en de training ‘Docent Agressie & Regulatie’ bij het NIVM behaald. Dit zijn trainingen waarbij weerbaarheid, zelfvertrouwen en omgaan met elkaar centraal staan.

  foto Yousef 002

Waldine Sedoc

Hallo ik ben Waldine en werk sinds 2021 voor Mindequipment. Sinds 2012 heb ik ervaring in het werken met (complexe) gezinnen. Vanuit deze passie heb ik later een opleiding gevolgd tot systeemspecialist. Zo zal ik tijdens mijn werk altijd klachten vanuit een systemische blik bekijken en met behulp van lichaamsgericht werken deze klachten aan te pakken.

Binnen Mindequipment ondersteun ik dan ook niet alleen het individuele kind, maar ook de ouders/verzorgers.

Hier staat de vraag: ‘’wat hebben ouders en kind samen nodig?’’ steeds centraal.

  foto Waldine 003

Rachid Meskal
Mijn naam is Rachid en ben afgestudeerd SPH’er met specialisatie GGZ agoog, geregistreerd SKJ’er en tevens Rots & Water Trainer. Ik heb inmiddels elf jaar ervaring binnen verschillende disciplines in het Jeugdwerk.
Ik ben werkzaam als pedagogische medewerker, jongerenwerker, individuele begeleider en ambulante hulpverlener.

Een passie van mij is taekwondo en dit heb ik als topsporter mogen ervaren. Kernwaarden vanuit deze sport combineer ik met mijn kennis en kunde binnen het werkveld.
Door mijn positieve coachende benadering merk ik dat jongeren intrinsiek gemotiveerd worden om het beste uit zichzelf te halen.

  foto Rachid 002

Barbara Muller-Rovers

Hallo mijn naam is Barbara en ik heb de volgende opleidingen afgerond; het Cios, Sociaal Pedagogisch Hulpverlening, Pabo en Psychomotorisch leer- en gedragsspecialist.
Ik ben al vele jaren werkzaam in het speciaal onderwijs en het voortgezet speciaal onderwijs met veel plezier. Gedurende mijn loopbaan ben ik steeds meer gaan kijken naar wat iemand kan. Welke kwaliteiten heeft een kind of jongere en hoe kan ik hierbij aansluiten om de persoonlijke ontwikkeling verder te stimuleren.
Ik kijk graag naar de oorzaak van een uitdaging/probleem en nodig iemand uit om vanaf de basis te gaan bouwen door middel van bewegingsoefeningen.

  foto Barbara 002

Joost Verstappen

Mijn naam is Joost en ik heb ruime ervaring in het werken met kinderen met uiteenlopende problematieken zoals ADHD, Autisme spectrum stoornissen en/of kinderen met LVG problematiek. Tijdens het werken met deze doelgroepen vind ik het van belang dat jeugdigen die vastlopen de aandacht en ondersteuning krijgen die zij nodig hebben om mee te kunnen blijven doen in de vaak veeleisende maatschappij.
In mijn werkwijze is de vertrouwensband met een kind het middel om aan competentievergroting te werken en samen met zijn omgeving te kijken wat er nodig is om de jeugdigen te laten functioneren op de verschillende leefgebieden zoals: Onderwijs, thuis en in de vrije tijdsbesteding.

Het werken binnen Mindequipment spreekt mij aan doordat er een mooie combinatie gemaakt wordt tussen begeleiding en sport. Sport is naar mijn mening uitermate geschikt om samen met een kind aan zijn of haar ontwikkeling te werken. Wanneer je jezelf lichamelijk fit voelt ga je je geestelijk ook beter voelen en andersom.

  foto Joost 002

Mandy Mul

Mijn naam is Mandy en ben als begeleider verbonden aan Mindequipment. Mijn werkwijze kenmerkt zich door kinderen en hun ouders te helpen om in beeld te brengen wat er speelt in de belevingswereld van het kind en diens omgeving. Met behulp van materialen zoals dierenpoppetjes laat ik kinderen en hun ouders/verzorgers zien en ervaren wat er speelt. Het in beeld brengen van situaties helpt kinderen (maar ook hun ouders/verzorgers) om te begrijpen waar hun gevoelens, gedachten en gedrag vandaan komen en hoe zij zelf invloed hebben om hierin stappen te zetten. Mijn cliënten waarderen mij om het oordeelsvrij luisteren en mijn geloof in hun talenten en mogelijkheden. Mijn geloof in hen en hun mogelijkheden werkt motiverend en helpt hen in het ontwikkelen van hun zelfvertrouwen.

  foto Mandy Mul

‘Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden’

‘Respect voor de ander, begint bij jezelf’

‘Ik ben er nog niet, maar ik ben dichterbij dan gisteren’