• 1meisje-met-rug-tegen-bed.jpg
  • 2vader-geeft-zoon-schouderklopje.jpg
  • 3jongen-met-hoofd-in-handen.jpg
  • bergbeklimmer-reikt-hand.jpg
  • helpende-hand.jpg
  • meisje-met-hand-voor-hoofd.jpg
  • meisje-met-hoofd-op-knien.jpg
  • meisje-tegen-muur-kijkt-opzij.jpg
  • schreeuwende-man.jpg
  • stop-op-hand.jpg

Klachtenformulier

U ontvangt zorg van Mindequipment. Om wat voor reden dan ook voelt u zich niet goed of niet prettig behandeld. Dat kan zijn omdat u vindt dat Mindequipment in de relatie met u geen respect toont. De begeleider komt bijvoorbeeld de afspraken niet na. Maar het kan ook zijn dat er iets is misgegaan in de begeleiding. En alles daartussenin.

Wij helpen graag het probleem op te lossen. In deze klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat u als cliënt kunt doen en wat wij voor u kunnen doen om de onvrede weg te nemen.

U kunt het klachtenformulier online invullen en versturen. Indien nodig wordt het klachtenformulier schriftelijk aan u toegestuurd, met daarbij een telefoonnummer voor ondersteuning.

Onverhoopt kan er iets misgaan tussen u en Mindequipment. Wij nodigen u uit om uw onvrede hierover te uiten. Het doel van onze klachtenregeling is om klachten naar ieders tevredenheid op te lossen en om van klachten te leren en zonodig interne wijzigingen door te voeren. Mindequipment voldoet met haar klachtenregeling aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Ongeldige invoer

Voor een beschrijving van het verdere verloop van de behandeling van uw klacht verwijzen we naar onze klachtenprocedure (pdf).
Vul uw naam in.

Vul uw postcode in.

Vul uw adres in.

Ongeldige invoer

Vul uw e-mailadres in.

Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven: wat is de aard en omvang van het probleem, wat en/of wie betreft het? Hoe lang speelt het al; heeft het zich één of meerdere keren voorgedaan?
Omschrijf uw klacht(en).

Indien relevant: als u al een idee heeft over een mogelijke oplossing of anderszins de reactie die u van ons wenst: Wat zou dat dan zijn?
Ongeldige invoer

Heeft u al telefonisch contact gehad over de klacht, en zo ja met wie, en wat is daar uit gekomen?
Ongeldige invoer

U dient akkoord te gaan met onze privacyverklaring

‘Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden’

‘Respect voor de ander, begint bij jezelf’

‘Ik ben er nog niet, maar ik ben dichterbij dan gisteren’